2008年8月5日 星期二

動漫節2008 (二)

仲有好幾個景點呢!!哈哈
如果冇入去睇吓呢,就真係覺得浪費左喇~~






















^這全部都係尖沙咀既景物, 有文化中心,天星碼頭, 仲有鐘樓同埋我都好想入去住下既半島呀!!
今次佢地既展品好攪鬼的, 有時會發現一些特別人物隱藏左係裡面的!!有蝙蝠俠...蜘蛛俠...
哈哈..係邊,你地自己找一下lor ~~ (≧∇≦)



















^最後仲有我最鍾意既Times Square, 我仲投左票比佢呢! 雖然最後我知道左佢只係得季軍
但都一樣開心的,其實好多我都鐘意的,但我揀它主要是我好鍾意佢呢個蜘蛛俠嘆茶既情景!!
哈哈..好頂癮呀!!!!!!  ♪(゚▽^*)ノ⌒☆


行入去仲有一些一大堆細細隻既Lego人仔
都有影了一些相




^估唔到原來動物都有咁多











行完已經過哂十點了
會場也已經廣播左好多次叫在場人仕要離開
哈哈..我地當然要影番夠本先走啦!!!













沒有留言:

張貼留言