2008年8月5日 星期二

動漫節2008 (一)

近排去了動漫節
去既時候係星期五
放工約埋好朋友豆子同蝦子餅去
所以冇咩cosplay影
但我冇咩所謂, 因為我都係想行吓姐
去到唔係話好好好多人
我自己買了幾本漫畫書
豆子買多野過我呢!!




^蝦子餅好想買,但又唔知揀邊個,所以最後一個都冇買!!



^我自己就鍾意呢兩Pair多D ~~~



^我好鍾意呢隻熊貓架



^本身呢隻熊有個袋由四百幾半價二佰幾,因為半價左都覺得貴,所以冇買


本身好想入去lego個度睇吓
但發覺要排隊,仲要好長龍, 所以放棄左
好在0係會場Close 既五分鐘前
我話再去睇下,條龍短左四份三
當然明知Close 都照排啦!!
好在有入去,直頭係正呀!!
真係唔可以睇小整個D情景既人
好犀利呀!!  ∑(O_O;)Shock !!!!!!




^嘩....正呢!!成個會展都整到










^禮賓府
















^灣仔既街道, 我好鍾意個架出前一丁電車呀







^呢度係邊度,我諗我都唔使講啦!!











^赤柱美利樓, 雪糕車都有,佢地手上面既雪糕好攪笑呢










沒有留言:

張貼留言