2012年3月21日 星期三

七日鮮


這是我第二次接觸豬胎盤素的產品

初初接觸豬胎盤素係大約一年前
那次是口服的美肌飲品
還記得那次的效果對我來說的確不錯
不過今次試到的就不是飲落肚的
而是塗上皮膚的豬胎盤素產品




這包用銀色厚身鋁紙包好的
就是今次要試嘅產品 Refine Skin Recovery Serum (細胞再生精華液)




生命中最原始元素細胞就是胎盤
當中無菌豚胎盤素更是被公認為全世界最安全
亦是可以被嚴格控制品質管理的醫學美容產品
而豚胎盤素同人胎盤素仲有成90%相近添
所以比起其他胎盤素,無菌豚胎盤素產品更能接近人體
亦更容易被人體吸收
來自日本的無菌豚其實係指身上不帶有某D指定病原豬隻

佢地係向一個完全與外隔離,不受到外來污染下環境養殖
當中更加經過特別飼養方法而育成,絕對唔係一般農場見到農場豬啊




今次呢包精華液就係由擁有十多年研究人胎盤同豬胎盤
豐富經驗的國際免疫研究所從第二代無菌豬身上提取豚胎素

再利用高科技無菌生產技術所提煉出來的




一包裡面有七小包
每次用一包,其實我都幾鐘意咁包裝

份量佢地幫你定埋,唔使話到時唔知用幾多
每日完成日常護膚程序之後,用指尖按摩方式塗抹於肌膚上
直到精華完全吸收哂就可以
為達至最佳效果,開封之後5分鐘內就最好用佢喇~




.



除左無菌豚胎素之外,這精華亦加入玫瑰油
提昇精華素的滲透力,可以極速咁深入肌膚底層




質地係好水狀的,所以開時候要小心D撕開
我就係第一次用時候無為意,所以唔小心咁漏走小小精華~
於味道方便,嗯,其實初時第一,二次用時候我覺得佢味道係腥腥地,怪怪地

但用多幾次之後就已經習慣喇




這包精華功效多多,有消炎修復疤痘痕作用
減少皮膚油份,增加皮膚膠原蛋白,透明質酸等
令肌膚變得有光澤及緊緻,促進細胞修,去除斑點
以及防止皮膚色素沉積,從而達到白皙細嫩效果




經過七日之後,最明顯覺得有變化應該係光澤度增加
油份亦都有減少到,搽完之後成塊面你會覺得好滑
而且這精華吸收得好快,係味道方便雖然適應一下
不過話雖如此,我想我好大機會會自費再購買
因為我對它說可以修復疤痘痕這個功效真的十分感興趣
而且我覺得二百零蚊可以有咁效果亦算值得一試呢~

而家佢地更同Glamashop會有訂購優惠啊
http://www.glamabox.com.hk/tc/shop_item?iid=127


Facebook Fan Pages:
http://www/facebook.com.jiil.rebirth


分享完畢
多謝收看


花喵(email)地部:laihy1128@sinamna.com


沒有留言:

張貼留言