2012年3月1日 星期四

由重變輕,再由直變攣!曲髮真的適合我嗎?

 大家會隔多久去剪一次髮?
或者係去做一次hair treatment 呢?
我就比較懶 D,起碼半年
數數手指,我呢把長直髮不經不覺都跟左花花冇十年都八年
原因係因為一直覺得自己只有直髮先好睇
只有直髮先會顯得我塊肥面瘦 D
而最重要係自以為直髮易打理





前一排,我去了位於上環的Fresco Sanlon 終於一嘗攣髮的知味
相片?轉頭再看吧!
先說回那天去salon 的主要目的
就是去試做了一個treatment
而今次treatment 中所用到的美髮機就是這部了





這部是Fresco Salon 從日本引入最新科技的treatment




其中這個納米噴霧以0.26nm注入髮芯
可以加速化學反應,縮減化學品停留在頭髮上的時間
例如染頭髮就可以將時間縮短喇
而且納米噴霧仲可以完全覆蓋頭皮
令皮膚形成保護膜減低皮膚敏感添




而我今次treatment 用到的是它
接連住美髮機的一堆紅色物體,轉頭就會變身架喇




首先洗濕個頭之後
髮型師先會為花花分別噴上M3DSTCMC
CMC
係一種含有蛋白質的產品

其實頭髮中蛋白質及水份係佔頭髮的絕大部份
而把CMC加入頭髮中,就可以增加頭髮彈性
M3DST係一種含有礦物質的產品
CMC一樣亦有助重整頭髮內的蛋白質
亦可以令頭髮重拾光澤及令髮質更輕身




要令這兩種成份吸收得更好
就要利用到頭先的紅色物體
其實它是一個封閉式的帽(哈!我都唔知點形容佢好)




戴上它後那頂帽就會開始澎脹
原因係它會配合自動行溫程式製造各種濕,乾,冷暖風
亦因為有冷暖風交替之下
令之前的M3DSTCMC更易滲入髮芯




Treatment 完成後,髮型師先幫花花修剪好頭髮
我原以為剪完吹好頭就完成
但髮型師一句:「唔會!咁悶」
就開始左我十年後的再一次的攣髮之旅
見住他卷下卷下,話咁快就完成了




因為做左treatment 的關係,所以就算我把頭髮咁厚
夾完攣之後整個頭都唔會重身,仲好有彈性添




好多時去護一下髮,閒閒地坐上幾粒鐘
但這個treatment 時候比我預期短之如效果亦不錯
當日亦從髮型師口中得知好多有關頭髮的小知識
當然少不了這個我極度喜歡的曲髮喔!




這天幫我剪髮護髮兼set 頭的髮型師:名叫「阿泰」!




Fresco Salon 地址:
上環蘇杭街69號27字樓05-06室
Tel: 24648178
Facebook Pages: https://www.facebook.com/fresostarsalon

 

分享完畢
多謝分享


 


花喵地部: laihy1128@sinaman.com


沒有留言:

張貼留言