2012年3月11日 星期日

大溪地黑珍珠的魅力

市面上的面膜有好多不同的種類
大多數看見的應該都係Paper Mask
還有其他如啫喱狀,開成糊狀的軟模
甚至連泡泡狀的都見過

之前從雜誌中亦看過 [Beauty Sleep] 這個名詞
就是指晚上的十一點至兩點這時間
是肌膚新陳代謝最快的時候
在這個時間內入睡的話
就等於做了一個 [睡覺美容] ~
我自己就會比較難享受到喇

因為個個時間我好多時跟本都未瞓呢





今次我手中呢盒都係面膜
大家睇見佢嘅外表,知道它是什麼面膜嗎?
對啊,係用於黑蚊蚊環境的Sleeping Mark
故明思意就係瞓住覺敷嘅面膜

其實Sleeping Mark 亦唔係不流行啊
市面上亦可以響多個品牌中找到這類型的Mask




這枝Sleeping Mask出自於屈臣氏獨家品牌Pure Beauty中的黑珍珠系列
面膜中含有一種名SYN-COLL專利配方,還有幹細胞催化劑及深海礦泉水
SYN-COLL
能夠修護疲倦及缺水的肌膚
而另外兩種成分作用係令養份於睡眠嘅時侯,可以滲入肌膚基層
促進細胞自我更新,有減淡皺紋及色素凝聚的功效



.


這乳白色的啫喱十分易推,推開時感覺十分水潤的
認識我的都知道我是一個好怕笠的人
但這Sleeping Mask真的一點也不笠
唯獨是因為要敷著睡覺關係,所以在睡覺初期要就住就住
哈哈,害怕會弄髒枕頭喔




.

臨瞓嘅時候於面上敷上薄薄一層就是了,十分簡單
我就當然連頸也不放過啦



!睡覺囉~聽朝見呢^^





一朝瞓醒牙都未刷就找鏡子一看究竟
雙眼明顯還帶著紅根呢...()
琴晚敷的Mask已被皮膚吸收哂喇

用清水洗一下面再對著鏡子細看之下
膚色沒有那種剛睡醒的灰沉沉之如
而且仲水潤飽滿左添
不說也不知道我琴晚其實只睡了三個鐘呢
這就是黑珍珠的魅力所在







分享完畢
多謝收看

 


花喵(email)地部: laihy1128@sinaman.com


沒有留言:

張貼留言