2012年4月7日 星期六

[Nail Beauty]用了三小時的復活甲,我也手腳太慢了吧~^^



復活節已經過咗一半喇
大家過得開心嗎?
花花好耐都冇分享甲文啊
前幾日心血來潮
又拎起我嘅美甲用品幫指甲美化一番

但自己嘅指甲正處於休養期
所以再次出動假甲片啊~






可以嗎?整咗我頗耐時間
因為一路諗點整,整整下又停下咁
冇法啦,花花頭腦不太好嘛





當然又找來我的印甲裝備
今次還用埋Sponge 啊




先搽上底色,這隻係奶茶色
如果返工有限制嘅話
呢隻應該可以過關的~




另外再為其中兩隻甲片加點顏色來點綴一下
選了湖水藍及粉綠色
- 的 Flyin High
- Orly 的 Gumdrop
我很喜歡 China glaze 的甲油
基本上屋企有二分一都係佢
比起OPI我更加喜歡它,喜愛它易搽,顏色出











印油方面直頭大堆頭
咩顏色都出動了~嘻嘻




當然還有印片
這一塊....是兩年前花花收到的生日禮物
今天我開齋喇~
因為我一路都唔捨得用呀~




大母指係由花同泡泡組成嘅圖案
這款是花有一日向報紙無意中睇到廣告中嘅復活蛋而整出來的
分別用上藍,紫,綠色印油就完成啊




呢個呢~想再似傳統復活蛋多一點
所以就利用橫間再加上波點
之後再找一下什麼圖案是向橫發展的
而琴鍵及樂譜分開印上啊
印油用了黑金,紫及白色
黑金是花花很喜歡的印油之一
因為它是冇黑色那種實色
印上次後係會因折射而透出一點點金色,很美的




這款是用了Sponge 來做了中間色彩繽紛的小動物
大家看到是什麼嗎?同復活節好有關的啊~是小兔耶....
另外再加上不同顏色的蝴蝶結
最後又想找點東西圍住牠
所以再加了M21的那個圖案喔
這隻甲用了七隻印油呢
首先要特突出中間的小兔
所以要用白色Sponge個底先
之後再利用紅,橙,黃再白色底上Sponge出小兔
其他的側用上綠,紫及黑金




最後到尾指,亦是我最快完成的一隻
M32的圖案我很喜歡,終於用到它喇
加埋波點,超快完成...恭喜恭喜^^




這大推頭製作的復活甲希望大家都喜歡
希望下次我有更加多的甲文同大家分享一下喔


當晚花花坐在梳化,對著茶几係咁整係咁整
因為高度不一,所以一整完起身個刻即刻有點頭暈呢
哈哈!我就是這樣....一好專心嘅時候就會想做完一件事先放心
亦係咁,個三小時就什麼也不用想.....多好~

最後,祝大家復活節快樂啊!!!!!


分享完畢
多謝收看


花喵(email)地部:laihy1128@sinaman.com


沒有留言:

張貼留言