2012年4月12日 星期四

[淘寶文]DIY雜貨類上篇


好耐冇遊走淘寶區
只係近來幫朋友淘東西
所以自己又開始淘埋一份
有一次我睇到文具區
竟然為咗一啲唔太實用嘅野睇到嘩嘩聲
我一路買隔離就一路有把聲同我講:你買黎仲咩,都冇用
我一句答佢:你理我吖~
就係咁我第一轉買左四百幾人仔



唔通我咁好學買書?
非也非也,其實佢都係DIY小手作黎架






呢個圖案有冇似曾相識嘅感覺呢?
其實佢地係蠟嘅印章黎架~
我自己分別買咗"F" "J" 同上面呢個 twilight 圖案




英文字母 Set 打開係有兩個白蠟,一個匙勺,三條封蠟(金,銀,紅)
當然仲有個印章喇~




都唔會粗糙製造,好清晰




呢個彊屍家族圖案好精緻呢






當然得咁少蠟點夠我玩
所以另外再買多一套彩色蠟條




另外亦買左一些DIY嘅玩意
呢本活頁簿可以用黎做相冊呀,一本有三十頁
旁邊仲有絲帶裝飾




附送三個鐵圈同一張相角貼




得一張相角唔夠,再買一啲彩色,金,白,銀色的~




就連手二紙也買下一大堆添~




仲有呢個,真係好抵,一蚊人仔一枝
開頭我都係博下架咋,因為好驚冇墨,斷墨




但結果當然超好啦,支支都好靚呀
劃向黑色低度好出色,正呀!!!!




好!試下玩先.....
工具準備界刀,牙籤,打火機
(小朋友要家長陪同啊^^)




界好要溶嘅蠟




放上匙勺上




燒野食喇XDDDDD
好快就溶哂架喇
之後倒落紙上面,用印章一壓就可以喇~




美啊,個字同花紋都好清楚~




佢地除左 一條條嘅蠟
仲有一粒粒,用樽放好
呢個仲方便,唔使自己界添




同一間仲買左其他野
留番下一次再同大家分享
近來我又睇緊飾物喇~
但心大心細唔知買咩類型好
你地會喜歡日,韓吖? 定歐,美款?
我又選擇困難喇~

這次分享住呢啲先
多謝收看啊



花喵(email)地部:laihy1128@sinaman.com





3 則留言:

  1. any link?
    [版主回覆04/13/2012 07:56:11]有呀~我向呢間買架^^
    http://funhouse-dongdong.taobao.com/

    回覆刪除
  2. 好靚ar~
    [版主回覆04/18/2012 14:38:58]我都好鐘意呀,咁多DIY,我應該可以慢慢玩~

    回覆刪除
  3. 好靚呀LEE 個,我都好想買~
    [版主回覆04/28/2012 15:31:58]http://funhouse-dongdong.taobao.com/
    我向呢間淘寶買架,你都去看看啦~很多DIY的小工具呢^^

    回覆刪除