2011年5月11日 星期三

全能保濕霜vs萬能媽媽

天氣近來真係熱到不得了
花花每次出街都大汗疊細汗之如
就連面上都開始油光滿面
幸得它及時趕到喇~



正是今次Ztyle給予試用的Vichy全新升級版油脂調護保濕霜
可一次過發揮三種功效
-
改善肌膚瑕疵
- +
啞緻
- +24
小時保濕



一枝容量有50ml ,相信可用上一個月以上



這保濕霜是不含苯甲酸酯防腐劑
有效改善粉刺,毛孔阻塞,油光等問題,令肌膚持久啞緻
通過亞洲敏感肌膚測試,可放心試用
當然少不得含Vichy溫泉水,24小時不停提昇肌膚水份
一次過發揮三種功效,的確岩哂我呢種貪心的女人,哈哈




泵頭設計,每次一泵剛剛好足夠整面使用




顏色是淡淡的綠色,味道十分清香,不會覺得刺鼻



而且係好推到不得了,D都唔泣
熟識花花嘅朋友一定知道我真係好怕泣
所以呢下真係滿分到不得了




我每天的早晚用法是一樣的
<
洗面 爽膚 保濕霜>



搽上保濕霜後水份亦有上升差不多14%




經過多日的試用
就它的三大功效來評分的話
我對這枝保濕霜評價挺高的
本身嘅我面上皮膚毛孔係大到不得了的
(其實從以上的相片己經可以見到)

而且每次出街好快整個T-tone就會出油
但用上這保濕霜後,毛孔細咗好多
鼻頭上的粉刺亦變得比之前平坦
出油方面亦得到改善
朝早搽完到中午時照鏡面上依然保持啞緻的
所以說它是全能保濕霜的確沒錯的
花花很開心又多一枝收藏品了



但全能保濕霜都不及一個萬能媽媽
今日喺母親節啊~
大家準備了咩活動同媽媽慶祝呢?
花花家就十分簡單喇
因為爸爸今天要一早飛美國去探親嘅關係
所以就約好一齊飲早茶同媽媽慶祝母親節





我好鐘意飲茶架
除了因為喜歡點心之外
總覺得一路飲茶一路同家人談天說地
是一件十分開心嘅事
人大了,各有各自己嘅家庭
但我哋都應該不忙父母養育之恩
得閒通通電話或吃吃飯
相信這並不是難事來的
其實花花直到呢刻都仲學習緊怎樣做過好女兒
現在的我,真係仲係不合格個隻
講出黎自己都覺得失禮





飲完茶過了妹妹的新居一敞
住成六十幾樓,真係望落去都有D驚驚地




妹妹都係一個萬能媽媽
短短兩個鐘,睇到她為了佢個寶貝仔做呢樣做個樣
真係不得不佩服她喇
努力啦~還有慢長的時間比她慢慢去學習



這個峰峰真係可愛到不得了
(
….如果你唔喊個時就係嘅)




連我呢個花花姨媽都忍唔住要抱你影張合照喇~哈哈




最後,我祝天下間嘅媽媽母親節快樂


 


 


沒有留言:

張貼留言