2011年5月21日 星期六

去濕平囉~濕濕碎碎咩都買★‥(ノ≧∀≦)ノ・‥…━━━★

花花近來好煩惱
咩都煩一餐..咩都諗..諗到個人都灰哂
當我一咁嘅時候
最鐘意就喪買同喪食~
所以就先喪買
(好明顯就係為自己搵藉口啦~((@^ェ^@)) )



今次嘅戰利品
朝早葵芳,夜晚再殺出旺角
其實葵芳真係好多野行
行足一整日都得
仲要好多野都好平添
我睇到好多靚衫呀
但與我無緣..因為唔岩我著..哈哈哈
為有睇下其他野啦




屋企三把梳同時間比我整難咗
我有冇咁粗老呢.....>_<
廿蚊雞買返把囉



不知明黑超一副
最鐘意唔化妝嘅時候就拎太陽眼鏡做黨箭牌
仲要買個鏡有咁大得咁大
哈哈哈....遮哂半塊面就岩哂喇




之後行左屈記
買左染頭髮..其實泡泡染髮真係方便好多
不過唔岩我,因為佢唔可以染白頭髮囉
如果可以做埋呢個point真係Good Fit 呢~



見到買埋佢,自從有一次向ztyle出席Oral-B嘅雷會
我就一直用佢...未轉過喇~
因為我覺得佢刷毛唔硬
支牙刷刷頭又大....我自己好岩
已KO咗幾兩枝架喇~



仲有買咗我最鐘意嘅"O"薯條
我可以自己一個食哂一包..好堅...
另外見到個盒話係花生味嘅朱古力餅
又想試下..買埋啦~十蚊兩盒ja..



之後出旺角canmake行咗一轉
買咗兩樣野
呢枝係咀嘅concealer
但不同之處係加入左保濕成份
好似我呢D個咀成日處於勁乾狀態就岩哂
當日試過上手,真係好易推,一D都唔乾
但仲未試過上咀..試完再話比大家知Work 唔Work




轉芯眉筆一枝
本身個staff建議我用自然啡
但因為我一向都鐘意用比較淺嘅眉筆打底
再on top 加眉jel..所以最後都係買左最淺色




係啡金色黎架~



枝甲油唔記得買滿幾錢..就會送..
有黑色同橙色送,但黑色花花屋企真係好多
所以揀橙色啦~都夏天嘛..襯哂啦~




一口氣買了養潤水及Con嘅潤濕液
因為有時我戴Con都會戴超過十個鐘以上
有時就算幾好嘅con都好,八個鐘後對眼都會開始有D吉吉地喇
而家兩者夾功之下,可以戴都戴得舒服D啦



同日拎埋水魚嘅青瓜磨沙
真係好大嘅一罐...
唔怪之一定要推車仔去交收lu..
辛苦哂兼唔該哂喇~



都係因為盒上說明全面遮蓋白髮
所以買咗你~



我冇講大話...我D白頭白真係好多下
頭頂都新生咗一大節了
唔整唔得...



一盒三樣野
先剪開白色樽身頂頭尖端
將啡色樽野倒入去...chok下佢地...
背後個包係比我地染完之後護髮用



但都記得戴上手套呢~
唔係對手都染埋喇~




染完都ok啦~
一定唔會同盒上面個顏色一樣架喇
但起碼買啡色唔會變咗紅色出黎先嘛





一開閃燈之下就比我發現有條白髮
我九秒九就KO 咗佢喇~
不過其實都好好喇
起碼同之前比冇左好多白頭髮....



仲有戴埋副眼鏡睇下先
嗯...唔錯唔錯~
真係遮到半塊面..哈哈~




塊鏡面嘅漸變色我都好鐘意
六十蚊....抵玩吖
(塊鏡大到影到我自拍囉...哈哈哈)

經過喪買之後
心情好了一點
因為仲未喪食
但...我希望唔好再諗咁多
如果唔係...我D白頭髮一定倍增
到時買多十盒染頭髮都唔夠我用


時日濕平完畢
多謝收看


沒有留言:

張貼留言