2012年8月28日 星期二

返老頑童的瘦身產品 [2max super model fit EXTRA 500特效瘦身丸]

人越大新陳代謝就會越慢
所以就算減磅都會比一般年輕一輩為慢
而這盒來自歐洲藥廠的瘦身產品Super Model Fit Extra 500
說是針對代謝率的減肥產品
就算是30歲後都可以輕鬆減磅



可以令代謝率提升的是Extra 500內其中一種主要成份Rosehip Power
它含有高比率的維他命C,再以500倍納米化濃縮
服用後會將代謝率提升,平日也只須要依照日常飲食習慣進食
唔須要專登節食都可以達致減磅效果



500倍濃縮後就變成這一小顆藥丸了
這藥丸Size細細,亦是我喜歡的子彈藥丸
一口氣就已經可以輕易服食


.


這次試用了一星期
分別服用於早,晚餐後
產品說明服用後會感到胃部有輕微暖意
亦因為代謝率提升而令身體誤以為需要額外能量
從而產生假肚餓的感覺

首先,不知道為什麼,我沒有感到胃部有輕微暖意
定係因為我看見說明咁講,所以我太過在意想感覺一下
但就是感覺不出來呢~
致於肌餓感這點,我又再一次察覺不到呢
不過我自己覺得這樣仲好,起碼唔使因為覺得肚餓又再次找東西吃
嗯………..是我試用得一星期所以並沒有太大反應
定係我天生比較遲鈍呢?哎呀!!花真的不知道呀~



不過先唔理係試用期太短定係我天生遲鈍
都係結果最重要,一星期後的結果係兩磅
兩磅對於我來說就一定唔足夠架喇
不過不竟只試用了一星期
而這星期內在我沒有作用任何節食亦可以減到磅數的話
也可以說這盒Super Model Fit Extra 500是有效的
不過如果試哂整個月可以減到八磅十磅的話
這就一定更能夠顯出它的功效之如亦會覺得它物超所值
因為畢竟這盒是半價後亦要售價七百幾的瘦身藥丸



分享完畢
多謝收看



花喵(email)地部:laihy1128@sinaman.com


沒有留言:

張貼留言