2011年4月30日 星期六

[妝文分享]Kate 純粹晶瞳眼影妝文

之前見日本台灣都出左
終於登陸香港喇~
所以前幾日花花就走左去屈記買左佢返黎~



水滴咁大粒嘅鑽石呢~



都係揀返我最鐘意用到嘅啡金顏色 - BR-1
其實同佢之前出嘅都係大同少異
但見到佢又忍唔住買咗~
唉,又一次衰向包裝之下喇....



最左邊嘅係純閃粉,冇咩色
都係比我地化完成個眼妝之後再印上去個隻



剛剛星期日有街街去
我已經好快手咁開咗佢黎用喇~
咁岩個期VOCE都有一篇眼妝係用到佢
所以又跟住黎玩下先~



先用最高個格掃向眼窩位置



手震震下劃左條線
希望冇嚇親大家喇~




用第二格由眼尾掃番上中間位
(大約眼珠中間位置啦~)




大約都係咁~
因為都係啡Tone關係,掃得唔靚唔係好覺架ja..哈哈




用返我最愛嘅黑色眼線筆,已經比我用到好短喇




貼住睫毛根部劃上一條上眼線
大家可以嘅話劃長少少仲靚
我就手繼"痴"假眼睫毛之外又一手殘
係唔識劃一條長個眼之如又靚嘅眼線架~




再用最底個格重疊在黑色眼線之上
同時間可以一路搽一路blend開條眼線少少
之後再劃埋黑色下眼線
用返中間個格啡色以同樣方法重疊咁擦在黑色下眼線之上



塗上睫毛膏
今次用左兩枝,先用白色那枝為枝毛打個底先
塗完上睫毛記得唔好漏左下睫先呀 ^^



大致上都係咁啦~
花花詞窮,大家唔好見怪呀~



因為雙眼已經好夠喇~
胭脂同唇色就唔使咁搶架喇



今次用到 AUBE 81色~
一隻比較Pink嘅顏色



逐少咁印上去
唔好咁貪心..
我自己平時一定先向手背或紙巾印幾下先
到真係印上面嘅時候就岩岩好喇




咀用到MAC Surprise Me
一隻帶橙嘅唇膏
但採上咀顏色比真實淺一點




再搽多層都係一枝我經常用到的 gloss
 - MAC 嘅 Fashion Scoop



好喇,大功告成



夠哂鐘去街街喇~
蝦子餅係咁問我出得門口咪呀~
個日約左佢屋企人食飯呢~
食咩?下回分解~哈哈




是次妝文分享完畢
多謝大家收看




 


沒有留言:

張貼留言