2009年2月11日 星期三

STOP!! 別再錯誤保養啦!

今天在書店買了呢本書,想推介給大家呢!




這本書是我偶然上YouTube 睇到Erica Yuen 推薦給大家看的

這本書係由一位日本知名的皮膚科醫生寫的
可能我太祟日了,所以二話不說就買咗..哈..哈
但我看了大半,也發覺它是一本好有用的書啊!

它講了好多我地一些平常唔會為意..而原來一直傷害緊自己皮膚的Point
例如 - 洗面用溫水是錯的
  - 洗完面不要立即塗保養品
  - 噴霧或敷面都無法滋潤肌膚

真的獲益良多呢!
我在天地買仲有85折
只雖五十多元!!很化算呢!


3 則留言:

  1. 看來很有用的一本書仔喎.......

    回覆刪除
  2. 我買唔到本書呀,可唔可以再講多d書入面的內容?
    簡短講得架啦,thanks!
    [版主回覆03/04/2009 13:51:00]點解買唔到既,冇哂喇... um...你想我簡短講..但其實你想知D咩先 佢都講好多野架.. 我試下啦..因為始終有本書係手好好多的!! 我遲小小再Post一些內容上黎啦!

    回覆刪除
  3. 我星期日買了這本書呀,以後我都只會洗面,不用保養品啦,因為我現在的皮膚處於非常差的狀態呀>< 希望停用保養品後,我的皮膚會變好啦^^

    回覆刪除