2009年2月19日 星期四

自私與賤格

係幾日內比我發現了兩種人,好激氣
之前公司叫我們要諗定今年要放既假
因為方便安排工作,好了..花了幾日時間,我們各人都Mark好了自己的假
亦都講好左大家都唔撞假的

前幾日,有同事申請了放假,老細都OK 左
發了個Mail出黎話比大家知
我的另一同事發覺申請放假既同事好似同某人撞假
咁如果一齊放假既話我地都會比起一個放假再做多一D嘢!

申請放假個個明知撞假唔出聲,自己遞假紙入房
連同佢撞假個個知會撞假既,又唔話比我地聽
到第日我只係同我地既Supervisor 講番,睇下佢會唔會安排一下工作
(因為兩個一齊放始終麻煩D)
Supervisor 只係含糊帶過左..話放假既同事只係幫我地手,唔係Under佢
如果叫佢唔放就好似唔Fair咁...激氣呀!!!
咁點解你知我放年尾,就即刻去同某一同事講
叫佢唔好同我一齊放年尾呢?
(如果我放假,呢位同事係幫Supervisor手的,最重要既係...佢都係第二Team 的)
咁你都冇權去理人地放唔放,因為佢唔係Under 你,只係幫手的
咁樣叫Fair 嗎?,你會唔會自相矛盾左D呢?奇怪..奇怪!!

說到呢度只係講左一種人,另一種人下次再講!


沒有留言:

張貼留言