2013年2月14日 星期四

[Nail Beauty]集體回憶 – 藍精靈.十分勁

上一篇的[Nail Beauty] 鳥語花香篇中
花花分享了水印貼的玩法
係咪真係超級簡單呢~
向最後仲賣關子叫大家估下我下一次整咩添
哈哈~一睇到張打哂格仔,但充滿藍色嘅相都應該知道就係
藍精靈喇~其實手頭上都有幾張卡通嘅水印貼
最終都係藍精靈嬴咗….
但初時我自己又覺得就咁貼好似太單調咁
所以又加下東加下西咁
最後製成品就係咁喇~


嗯…好唔好睇呢?
其實又係一D都唔難整



首先整咗佢地個背景先啦~
藍精靈住嘅地方就係一大片草地
有得草地就當然有埋一大片藍藍天空…
(藍藍天空高掛我的夢..深海….lalalalalala~~)
所以就將天藍色加粉綠色整天空同草地



咁枝深綠色又仲咩嘅呢?
想草地唔會太單調,又有D立體感
就將深綠色用sponge方法在粉綠色上面輕輕印上



就係咁喇~
5隻指甲想有一隻特別D
所以一見到個天咁靚,就當然要加D雲比佢啦
記得印花片有張係有雲wor..唔使諗就係你喇



記得印花片有張係有雲wor..唔使諗就係你喇
再向草地上點上5顏6色嘅波點做成花海咁~



哈哈..粉橙,粉黃,粉紅,粉紫都出動哂
用支點波點嘅棒棒點點點…..
再搵其他印花點綴一下就變咗咁喇

好..萬事俱備…
最後就係搵水印貼
除咗主腳藍精靈之外
再搵下一些英文字串,兔仔,松鼠,蘑菇
(大家記唔記得藍精靈係住精靈村嘅蘑菇屋嘅呢?)


就係咁
藍精靈卡通甲又完成喇
哈哈…睇怕將佢放落真指甲又太誇張
但係…花花又真係好鍾意自己去諗點樣可以將5隻手甲整得靚D
話比大家知吖,其實我每次整完嘅假甲我都會儲起架
得閒拎番出黎睇都唔錯吖~不是嗎?


上次有人問我向邊度買呢D甲貼
之前我係淘嘅,5蚊人仔一張
但之後見到都係10蚊張,所以就索性買吧啦~


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

旺角店 : 旺角彌敦道582-592號信和中心1樓149號舖

葵芳店 : 葵芳興芳路223號新都會廣場3樓潮流專區341T號舖

太子店(Konad 專櫃) : 九龍太子彌敦道750號始創中心2樓241號舖

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++





分享完畢

多謝收看


 花喵(email)地部:laihy1128@sinaman.com, laihy1128@yahoo.com.hk




沒有留言:

張貼留言