2007年11月4日 星期日

Wii – Super Mario Galaxy


P1010270.JPG



呢隻Game其實買左好幾日了
但而家先話比大家知
佢係蝦子餅送比我既萬聖節禮物黎架
(=0=)萬聖節都有,好幸福呀!!!
我玩左幾日,呀!!唔係
正確黎講係玩左一日姐
其餘既都係我睇住蝦子餅玩
冇錯,因為我冇耐性
同一關玩玩好多次都唔過關既話
我就會唔玩
但我想講其實我睇住蝦子餅玩都係一種樂趣
佢都係玩得唔叻架,但我好enjoy睇佢玩呀
***************************************
Game都係主要每關每關過
因為公主比隻龜捉左
咁Mario去救佢
但要上太空救星星
哈..我都唔知點解Wor~~
佢仲可以變蜜蜂,變鬼
仲有,隻Game既畫面真係冇得頂呀

P.S. 係呢隻Game既背後其實係有個故事的
點解蝦子餅會送萬聖節禮物比我呢?
我會係下一篇–工作碎事內話比大家知


沒有留言:

張貼留言